The Big Four op reis in Zuid Afrika - Reisverslag uit Johannesburg South, Zuid-Afrika van Gerrie, John, Margo en Arie - WaarBenJij.nu The Big Four op reis in Zuid Afrika - Reisverslag uit Johannesburg South, Zuid-Afrika van Gerrie, John, Margo en Arie - WaarBenJij.nu

The Big Four op reis in Zuid Afrika

Door: John, Gerrie, Arie en Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerrie, John, Margo en Arie

20 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg South

Wie: John en Gerrie, Arie en Margo, alias The Big Four

Waarheen: Rondreis met camper door Zuid Afrika

Wanneer: 30 september - 27 november 2014

Tijdens een heerlijk etentje bij Gerrie en John ontstond het plan naar
Zuid Afrika te gaan. Al gauw werden de plannen omgezet in daden en vliegtickets en camperhuur geregeld. Ook het appartement en auto
voor de laatste week in Houtbay, werd vastgelegd.

De route is in grote lijnen bekend. We vliegen naar Johannesburg en daar wacht onze camper. Vandaar naar Pretoria en vervolgens naar het Paul Krugerpark. Wanneer The Big Five gespot zijn, door naar Swaziland.
Als we de koning daar niet met onze schoonheid kunnen verleiden, gaan we na een paar dagen weer weg en rijden we naar St. Lucia dat aan de prachtige Oostkust ligt.
De grote stad Durban zullen we zeker niet overslaan.
We wijken voor een poosje af van de kustlijn om in Lesotho een kijkje te gaan nemen. Daarna terug naar de kust om uiteindelijk het prachtige Addo Olifanten- reservaat aan te doen en dan weer verder via Oudshoorn en Stellenbosch naar Kaapstad.
Daar wordt dan, na verloop van tijd, de camper teruggebracht en kiezen we voor een week domicilie in Houtbay, in een prachtig appartement, althans volgens de foto’s.
Vanuit Kaapstad vliegen we terug naar Amsterdam, om daar 27 nov. hopelijk weer gezond aan te komen.

Zo liggen de plannen, maar omdat we, behalve het app. en de vliegdata,ons nergens op vast gelegd hebben, kan een en ander nog wat veranderen.

Via deze webblog houden we jullie graag op de hoogte d.m.v. foto’s en reisverhalen van hoe, wat en waar we ons bevinden. Reacties hierop zijn van harte welkom.

Vrolijke groeten van,

John en Gerrie, Arie en Margo

The big four.

• 01 Augustus 2014 - 08:20

Kees & Corrie :

Wij gaan jullie weer volgen hoor! Zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's

• 30 Augustus 2014 - 14:32

Xander, Sylvia, Daniëlle & Kim:

Veel plezier !

• 12 September 2014 - 11:48

Ad En Joke:

We wensen jullie een fantastische reis toe en we gaan dit beslist volgen! Let jij een beetje op Arie, Margo?

Veel lieve groetjes van Ad en Joke!!

• 12 September 2014 - 17:11

Corrie:

Veel plezier en geniet er van

• 16 September 2014 - 04:33

The 3 Down Under:

Ziet er nu al super uit! Heel veel plezier!

XXX

• 22 September 2014 - 21:58

Jan En Waltraud:

Heel veel plezier, geniet ervan. Wordt vast en zeker een geweldige reis!

• 28 September 2014 - 11:44

Bert En Carla:

Goede reis en fijne vakantie.xx

• 30 September 2014 - 15:51

Theo En Elise:

Heel veel plezier. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

• 01 Oktober 2014 - 13:17

Eva Vink:

Hoi Gerrie!
    Gaaaaaf! Heb me aangemeld voor de mailinglist, dus ga jullie op de voet volgen:) Heel veel plezier! Gr Eva

• 02 Oktober 2014 - 18:41

Joke:

Hallo Margo en Arie (en John en Gerrie)

We hopen dat jullie reis goed begonnen is.

Wachten in spanning jullie avonturen af. Heel veel plezier daarginds.

Joke en Ad