Dag 4 tot en met 7 - Reisverslag uit Johannesburg South, Zuid-Afrika van Gerrie, John, Margo en Arie - WaarBenJij.nu Dag 4 tot en met 7 - Reisverslag uit Johannesburg South, Zuid-Afrika van Gerrie, John, Margo en Arie - WaarBenJij.nu

Dag 4 tot en met 7

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Gerrie, John, Margo en Arie

06 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg South

Van Waterval Boven naar Graskop. Onderweg in Pelgrims Rest, een voormalig mijnwerkersstadje wat rond gekeken De camperramen en onze oren werden door een paar plaatselijke jongens behoorlijk gewassen. Ze wilden er natuurlijk een slaatje uitslaan en vonden dat zij meer aan arbeidsloon verdienden dan wij wilden betalen. Zij wonnen!!!
Maar ach overal leert men van.
Wat verder ontmoetten we een groep Bavianen die ons met dezelfde nieuwsgierigheid bekeken als wij hen. Helaas geen foto kunnen nemen.
De camping Panorama bleek een mooie te zijn.
Onze chef de cuisine zette ons binnen no time een prima maaltijd voor. De avond kon beginnen.
De volgende dag, nadat we in de zon hadden zitten ontbijten, een sight seeing trip gemaakt.
Als eerste bezochten we God's Window ( het was tenslotte zondag) . Een prachtig natuurgebied, waarin je na een fikse klim ongeveer 1000 mtr diep kijkt.
Verder maar weer en Bourkes Potholes bezocht. Ook weer zoiets wonderlijks van de natuur. Een immens diepe canyon. Ook dat was een klim en klauterpartij.
Last but not least reden we naar de Three Rondavels. Bergtoppen die door de eeuwigheid en natuur tot Rondavels waren gevormd.
Daarna weer naar huis, het was welletjes geweest.
We besloten nog een dagje te blijven en er een luie dag van te maken.
Dit verslag moest immers ook nog gemaakt en verzonden worden en de was moest ook worden gedaan.

• 06 Oktober 2014 - 15:17

Eva:

Mooie foto's!

• 06 Oktober 2014 - 15:41

Elise:

Indrukwekkende natuur. Waren jullie de enige op de camping?

• 06 Oktober 2014 - 16:15

Marijke:

Prachtige natuur. Kleine wassies, grote wassies lekker drogen in de buitenlucht!

• 06 Oktober 2014 - 17:30

Kees & Corrie:

Mooie foto's, komen ons bekend voor. Alleen staan wij er dan op. Niet veel veranderd in 12 jaar tijd. Zijn benieuwd naar de volgende foto's.

• 06 Oktober 2014 - 22:21

Corrie K.:

Wat een prachtige foto's. Ook dat weer een belevenis dat ramen wassen en ja die discussie verlies je bijna altijd.

• 07 Oktober 2014 - 02:49

The 3 Down Under:

Wat leuk om zo snel jullie avonturen te kunnen lezen en dat met foto's erbij! Prachtig daar!
    Kijken alweer uit naar jullie volgende verslag!

• 08 Oktober 2014 - 12:58

Tineke En Klaas:

Het lijkt me geweldig. Hebben de bavianen zich een beetje gedragen? Geen problemen meer met de camper? Liefs