Voorbereiding reis. - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Gerrie, John, Margo en Arie - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis. - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Gerrie, John, Margo en Arie - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis.

Door: Bert, Joke, Gerrie en John

Blijf op de hoogte en volg Gerrie, John, Margo en Arie

08 Januari 2011 | Nederland, Ridderkerk

Vandaag hebben we de in grote lijnen de route uitgestippeld. Ook hebben we de kaart bekeken en de wandelingen besproken.

• 09 Januari 2011 - 19:43

Kees En Corrie:

John,Gerrie en vrienden,
    Wij gaan jullie volgen alsof wij er zelf bij zijn. Ook zijn wij reuze benieuwd naar jullie foto's daarom krijgen jullie van ons 100 extra fotoruimte cadeau.

• 13 Januari 2011 - 09:33

Tom Emmerich:

Hoi Gerrie en John,

Ik kan jullie verklappen dat ik best wel een beetje afgunstig naar jullie kijk.
    Op de eerste plaats vanwege je levenslange verlof om bij de baas weg te blijven en in de tweede plaats om de mooie reis die jullie gaan ondernemen.
    Ik wens jullie daarbij alle goeds toe en een veilige thuiskomst met heel veel foto's en mooie video-opnamen.
    Te zijner tijd bekijk ik graag het resultaat.

Luitjes, heel veel plezier bij de verdere voorbereiding en tijdens de reis zelf en graag tot ziens in ons koude en natte kikkerlandje.

Groetjes,

Tom

• 13 Januari 2011 - 18:47

Simon En Marloes:

Jawel het aftellen is begonnen voor jullie! En ja natuurlijk zijn wij heerlijk jaloers dat jullie straks daar zitten, (en wij hier) maar via deze site hopen we ook een beetje met jullie reis mee te kunnen genieten.

Heel veel plezier daar gewenst!

groetjes Simon en Marloes en Kids

• 14 Januari 2011 - 06:49

Richard:

Ach!, ben d'r al geweest.....ik ga wel lekker golfen.....wel mijn Maori vriendin de groetjes door hoor.xxx

• 14 Januari 2011 - 16:19

Rietha En Wim:

Dat wordt spannend!
    Wij zijn wel benieuwd hoe alles zal gaan.
    Jullie staan er mooi op,hoor!

• 14 Januari 2011 - 20:27

Dik En Jenny:

wij gaan jullie volgen en proberen contact te houden.
    groetjes van jenny en dik

• 15 Januari 2011 - 09:55

Jan En Riet:

Wij wensen jullie alle vier een hele fijne vakantie toe en wij gaan alles volgen wat jullie zo al beleven.
    groetjes Jan en Riet

• 19 Januari 2011 - 12:42

Arie En Margo:

Wij wensen jullie en de vrienden een onvergetelijke reis. Dat we jullie zullen volgen is zeker, ook is zeker dat dit met een zekere mate van jaloersheid zal zijn. Onzin hoor, we gunnen het jullie van harte.

• 19 Januari 2011 - 14:05

Kees En Aria:

Wij vinden het heel leuk om jullie te volgen Met hartelijke groeten.

• 19 Januari 2011 - 17:31

Wil En Jenni:

Fijne reis gewenst met veel plezier. Wij blijven jullie volgen op je weblog

• 20 Januari 2011 - 13:50

Jaap En Irma:

Leuk deze site. We zullen jullie zeker volgen. We wensen jullie heel veel voorpret en wensen jullie alvast een hele goede reis.

• 04 Februari 2011 - 16:29

Richard:

Ik sta er helemaal klaar voor om jullie weg te brengen......en op te halen natuurlijk. Denk wel even aan mijn schilderij/foto uit het museum want dan hoef ik daar niet naar toe te gaan.xxx

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

Onze rondreis met de camper.

Waarom Nieuw Zeeland?
Wij (Joke en Bert) zijn warm gemaakt voor deze reis door onze vrienden (John en Gerrie). Zij zijn in 2005 al een keer in Nieuw Zeeland geweest en hebben fantastische verhalen en foto's over hun rondreis door Nieuw Zeeland.
Van het een kwam het ander en nu gaan we dus met z'n vieren een rondreis maken door Nieuw Zeeland.

In Auckland hebben we voor de eerste nacht een hotel geboekt. De volgende dag gaan we de camper ophalen en begint onze rondreis pas echt. We hebben een mooie luxe 6 persoons Kea camper gehuurd.

Onze reis heeft in grote lijnen eigenlijk de vorm van een 8.
We beginnen in Auckland en via de oostkust naar Wellington. Hier overvaren naar het Zuidereiland. Dan via de westkust naar het zuiden en weer via de oostkust terug naar de boot.
Op het Noordereiland via de westkust weer terug naar Auckland.

De juiste route staat uiteraard niet vast. Het is een rondreis die we zelf uitgestippeld hebben en hier kunnen we ten allen tijde van afwijken.
Het enige wat vast staat is dat we 15 april 2011 weer in Auckland terug moeten zijn, want de 16e gaat ons vliegtuig terug.

Via deze weblog zullen wij proberen jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen d.m.v. foto's en reisverhalen en ook vinden wij het leuk om jullie reacties te lezen.

Groetjes.

Gerrie, John, Joke en Bert